فرهنگی

ساخت وبلاگ

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    آیا تاکنون عبارت “نرخ پرش” را شنیده اید؟ این اصطلاح برای افرادی که در زمینه سئو سایت فعالیت دارند مفهومی کاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهمیت آن در چیست و اصلاً چرا باید آن را به عنوان فاکتوری مهم در بهینه سازی سایت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معیاری برای اندازه گیری درصد افرادی است که وارد سایت می شوند بدون اینکه در صفحه مورد نظر کار خاصی انجام دهند. برای مثال آنها بر روی یک آیتم، لینک “بیشتر بخوانید” و یا هر لینک داخلی دیگر در صفحه کلیک نمی کنند و این بدان معناست که سرور گوگل آنالیتیکس از طرف بازدیدکننده هیچ واکنشی دریافت نمی کند. هنگامی که کاربر نتواند هیچ تعاملی با صفحه فرود برقرار نماید مسلماً آن را ترک کرده و بازدید خود را تنها با یک صفحه خاتمه می دهد. شما می توانید از نرخ پرش به عنوان معیاری که کیفیت سایت و یا کیفیت مخاطب را نشان می دهد استفاده کنید. منظور از کیفیت مخاطب این است که آیا مخاطب با اهداف سایت شما همسو است یا خیر!

    چگونه گوگل آنالیتیکس نرخ پرش را اندازه گیری می کند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ریت به شیوه زیر محاسبه می شود:

    “نرخ پرش به بازدیدهای تک صفحه ای گفته می شود که بر تمام بازدیدها یا درصدی از آن ها که کاربر تنها وارد یک صفحه شده و صرفاً یک درخواست مجزا به سرور آنالیتیکس می فرستد، تقسیم می گردد. “

    به عبارت دیگر، بانس ریت بازدیدهایی که کاربر در آن ها تنها یک صفحه را باز کرده جمع می بندد و تعداد آن ها را به کل بازدیدها تقسیم می کند. بالا بودن نرخ پرش سه چیز را نشان می دهد:

    • کیفیت صفحه پایین است و در آن چیزی برای دعوت کاربر به برقراری تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما یکی نیست، به همین دلیل نمی تواند با آن صفحه تعامل برقرار کند.
    • بازدیدکنندگان اطلاعاتی که به دنبال آن هستند را پیدا کرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسیاری در مورد اینکه Bounce Rate یکی از فاکتورهای رتبه بندی در سئو و افزایش رتبه گوگل است مطرح می شود اما به سختی می توان تصور کرد که گوگل داده های گوگل آنالیتیکس را به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرد زیرا اگر گوگل آنالیتیکس به خوبی عمل نکند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتی می توانید نرخ پرش را دستکاری کنید.

    خوشبختانه، برخی از گوگلرها نیز با این نظر موافق هستند که گوگل از داده های گوگل آنالیتیکس در الگوریتم جستجوی خود استفاده نمی کند. اما شما باید مطمئن شوید هنگامی که افراد از طریق یک موتور جستجو وارد سایت می شوند، دیگر به لیست نتایج جستجو باز نمی گردند زیرا این نوع پرش احتمالاً یک فاکتور رتبه بندی در نظر گرفته خواهد شد. این پرش ممکن است به روشی متفاوت از نرخ پرشی که در گوگل آنالیتیکس مشاهده می کنیم اندازه گیری شود.

    از نقطه نظر سئو، شما باید هر آنچه که مربوط به سایت است را بهینه سازی کنید. بنابراین، نگاه دقیق به بانس ریت به شما کمک می کند، وبسایت خود را بهینه سازی کنید که این امر همان سئو را در بر می گیرد.

    نرخ پرش یا Bounce Rate در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    بانس ریت چگونه تفسیر می شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اینکه آیا این خوب است یا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگی دارد. اگر هدف صفحه آگاهی دادن و انتشار خبر است، نرخ بالای پرش در هر ثانیه بد به نظر نمی رسد. البته واضح است که شما دوست دارید افراد مقالات بیشتری در سایتتان بخوانند، در خبرنامه سایت عضو شوند و … اما هنگامی که آن ها تنها یک صفحه را باز می کنند، یک پست می خوانند یا یک آدرس پیدا می کنند، کاملاً طبیعی است که بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در این حالت، هیچ واکنش یا پیغامی به سرور گوگل آنالیتیکس ارسال نمی شود، در نتیجه یک پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدیر وبلاگ هستید، هوشمندانه ترین کاری که می توانید انجام دهید ایجاد بخشی است که تنها “بازدیدکنندگان جدید” را در برگیرد. اگر Bounce Rate در بین بازدیدکندگان جدید بالا باشد، در مورد اینکه چگونه می توان تعامل آن ها با سایت را بهبود بخشید فکر کنید زیرا هدف شما برقراری تعامل بین بازدیدکنندگان جدید و سایت است.

    اگر هدف صفحه ایجاد تعامل با سایت باشد، در این حالت بالا بودن بانس ریت اصلاً خوب نیست. فرض کنید صفحه ای دارید که تنها هدف آن عضویت بازدیدکنندگان جدید در خبرنامه است. اگر این صفحه نرخ پرش بالایی داشته باشد، شما باید آن را بهینه سازی کنید. برای مثال با افزودن یک فراخوان یا یک گزینه نظیر “در خبرنامه ما عضو شوید” می توانید نرخ پرش را کاهش دهید. اما دلایل دیگری نیز برای بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراک خبرنامه وجود دارد. در صورتی که بازدیدکنندگان را با وعده های دروغین فریب داده باشید، از اینکه کاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار کنند تعجب نکنید. مسلماً آن ها هنگامی که وارد صفحه اشتراک شده اند، چیز دیگری انتظار داشته اند. از طرفی اگر از همان ابتدا در مورد اینکه بازدیدکنندگان از صفحه اشتراک چه چیزی انتظار دارند شفاف سازی کنید، Bounce Rate پایین نکات بسیاری در مورد کیفیت بازدیدکنندگان به شما نشان خواهد داد، برای مثال شما متوجه می شوید آن ها برای به اشتراک درآمدن در خبرنامه ترغیب شده اند.

    نرخ پرش و تبدیل

    اگر از نقطه نظر تبدیل به نرخ پرش نگاه کنید، این فاکتور را می توانید به عنوان معیاری برای سنجش موفقیت در نظر بگیرید. برای مثال، فرض کنید طراحی صفحه خود را به امید اینکه بهتر خواهد شد تغییر داده اید، سپس تمام حواس خود را بر روی بانس ریت متمرکز کنید. اگر نرخ پرش افزایش پیدا کرد مطمئن باشید، تغییر در طراحی یک تغییر نادرست بوده و نرخ تبدیل پایین می باشد.

    شما باید نرخ پرش صفحات عمومی سایت را نیز بررسی کنید. کدام صفحات نرخ پرش بالا و کدام یک نرخ پرش پایین دارند؟ تمام آن ها را با هم مقایسه کنید و از صفحاتی که نرخ پرش آن ها پایین است یاد بگیرید.

    یکی دیگر از دیدگاه هایی که در مورد نرخ پرش می توان عنوان کرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافیک است. کدام منابع ترافیک به نرخ پرش بالا یا پایین منجر می شوند؟ برای مثال، خبرنامه یا یک سایت مرجع که ترافیک بالا ارسال می کند؟ آیا متوجه می شوید چه چیزی منجر به این Bounce Rate شده است؟ و اگر یک کمپین گوگل ادوردز راه انداخته اید، آیا باید به نرخ پرش این منبع ترافیک چشم بدوزید؟

    مشتریان بسیاری وجود دارند که بانس ریت سایت آن ها به طور غیر طبیعی پایین است. در این مورد، تمام زنگ خطرها باید خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزایش نرخ پرش را نداشته اید زیرا احتمالاً این بدین معناست که گوگل آنالیتیکس به درستی عمل نکرده است. عوامل بسیاری بربانس ریت تاثیرگذار هستند زیرا آن ها یک واکنش به سرور گوگل آنالیتیکس می فرستند و این سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسایی می کند. معمولاً یک نرخ پرش پایین و غیرطبیعی به واسطه عملی که سرور گوگل آنالیتیکس را برانگیخته می کند ایجاد می شود. در مورد پاپ آپ ها، نمایش خودکار ویدئوها و یا رویدادی که بعد از یک ثانیه آن را اجرا کرده اید فکر کنید. البته اگر رویدادی رخ داده که پیمایشگر، صفحه را دنبال می کند، در این حالت پایین بودن نرخ پرش بسیار خوب است. این نشان می دهد که مردم صفحه را به سمت پایین پیمایش می کنند و محتوا را تا آخر می خوانند.

    چگونه می توان بانس ریت را کاهش داد؟

    تنها راه کاهش نرخ پرش، ایجاد تعامل با صفحه سایت است. به طور کلی نرخ پرش را می توان از دو دیدگاه ترافیک و صفحه بررسی کرد. اگر منابع مشخص ترافیک، نرخ پرش بالایی داشته باشند، شما باید به انتظارات بازدیدکنندگانی که از آن منابع به سایت شما می آیند توجه کنید. فرض کنید در سایتی دیگر تبلیغات راه اندازی کرده اید و افراد بسیاری از طریق پرش تبلیغات وارد سایت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نکرده و به نیازهای آن ها پاسخ نداده اید. پس تبلیغات را بازبینی کنید و ببینید آیا با صفحه ای که نمایش می دهید همخوانی دارند یا خیر؟ اگر ندارد، مطمئن شوید که صفحه دنباله رو تبلیغات است یا برعکس!

    اگر صفحه سایت پاسخگوی نیازها و انتظارات بازدیدکنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالایی دارد، شما تنها باید صفحه را بررسی کنید. کاربرد صفحه چیست؟ آیا در بالای صفحه فراخوان وجود دارد؟ آیا در آن صفحه لینک های داخلی که به صفحات یا پست های مرتبط ارجاع داده می شوند وجود دارد؟ آیا منویی که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد در اختیار دارید؟ آیا صفحه مورد نظر افراد را برای بازدیدهای بعدی به سایت دعوت می کند؟ این ها تمام مواردی هستند که هنگام بهبنه سازی صفحه خود به آن ها نیاز دارید.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهیت سایت و همچنین حوزه فعالیت آن می توان، میانگینی برای سنجش بالا و پایین بودن این عدد مشخص نمود که در تضویر زیر برای حوزه های مختلف توسط کارشناسان اندازه گیری و مطرح شده است.

    نرخ پرش یا Bounce Rate در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    نرخ خروج چیست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته می شود. از نظر ادبی، نرخ خروج به درصد بازدیدهای صفحه که آخرین بازدید بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصمیم گیری کاربر برای خاتمه بازدید از صفحه وبسایت را در بر می گیرد. صفحه پشتیبانی گوگل مثال هایی واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه می دهد که تفاوت بین این دو به خوبی آشکار است. به مثال های زیر دقت کنید:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ریت و نرخ خروج به شرح زیر می باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سی و سه درصد (3 بازدید و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازدید و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازدید و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (یک بازدید از صفحه A شروع شد اما یک بازدید مجزا نبود، در نتیجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سی و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج کمتر است زیرا 3 بازدید با صفحه B شروع شد اما یک بازدید به پرش منجر گردید)

    صفحه C: صد درصد (یک بازدید با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معیاری است که شما می توانید برای آنالیز تلاش های بازاریابی خود از آن بهره ببرید. شما می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید آیا صفحه شما پاسخگوی نیاز بازدیدگنندگان است یا خیر. همانطور که مشاهده نمودید، پرش بازدیدکنندگان از سایت لزوماً قبل از اینکه آن ها سایت را ترک کنند اتفاق نمی افتد. با این حال، شما از آن ها می خواهید که با سایت شما تعامل برقرار کنند. از این رو می توان از نرخ پرش برای فهمیدن اینکه کدام صفحه نیازمند توجه بیشتر است استفاده کرد. برآورده نمودن انتظارات بازدیدکنندگان و تعامل برانگیزتر کردن صفحات، همه به ایجاد یک وبسایت عالی کمک خواهند کرد و همه ما میدانیم که یک سایت جذاب، رتبه بهتری به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سایت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيکس چيست؟

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : درBounee,Rate,نرخ,پرش,در,گوگل,آنالیتیکس,چیست؟, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 247 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:33

فروشگاه پروژه - لایه باز جعبه سی دی

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز جعبه سي دي

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : لایه,باز,جعبه,سی,دی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 234 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:19

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال هم گناه

يکي از سريال هايي که همه فيلم بازان ايراني به انتظار عرضه نمايش خانگي آن بودند سريال هم گناه به تهيه کنندگي و نويسندگي محسن کيايي است برادر مصطفي کيايي و علي کوچکي. توليد اين سريال در سال 1398 شروع و به پايان رسيد.

ql08_h2.jpg

ژانر اين سريال درام معمايي است که در 24 قسمت توليد شده است. سايت cafefilm  اين سريال را با بهترين کيفيت براي دانلود خدمت کاربران ايراني قرار داده است. از جمله بازيگران سرشناس اين سريال هديه تهراني، پرويز پرستويي، مهتاب کرامتي، محسن کيايي، مهدي پاکدل و حبيب رضايي مي باشند. از نکات جالب اين فيلم بازي هديه تهراني پس از 9 سال دوري از عرصه نمايش است.

دانلود سريال هم گناه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/the-accomplice-series

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,هم,گناه,با,لینک,مستقیم, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:11

راهنماي خريد جاروبرقي بوش بهترين مارک جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد در اينجا با تکنولوژي ها و امکانات آن آشنا مي شويد تا بتوانيد بهترين مدل را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد.

clip_t7.jpg

اين مقاله در سايت shahrsakhtafzar.com منتشر شده است

امروزه در کمتر مکاني جاي خالي جاروبرقي به چشم مي خورد و در واقع به يکي از اساسي ترين نيازهاي ما تبديل شده است تا جايي که نبودن آن به امري دور از ذهن و کاري نشدني تبديل شده، از اين رو برندهاي معتبر نيز سعي دارند با به‌ روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا به توليد بهترين هاي اين محصول بپردازند تا در دنياي پر رقابت امروزي جايگاه خود را باقدرت نگه دارند؛ ازجمله توليدکنندگان و بهترين مارک جاروبرقي که همواره در صدر پرفروش ترين ها در دنيا در حال فعاليت است مي توان به برند بوش اشاره نمود. اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد مطمئناً در زماني کوتاه با طيف گسترده اي از انواع جاروبرقي روبرو خواهيد شد که داراي ويژگي، رنگ و حتي ابعادي متفاوت هستند. در اين راهنماي خريد سعي داريم به شما در انتخاب و خريد هرچه راحت تر اين کالا کمک کنيم.

دسته بندي کلي در انواع جاروبرقي بوش

  • جاروبرقي کيسه دار
  • جاروبرقي مخزن دار و يا بدون کيسه

همان‌طور که از نام آن ها نيز پيداست تفاوت اصلي اين دو نوع جاروبرقي در مخزن نگه ‌دارنده زباله مي باشد که هرکدام خود مزايا و معايب خود را دارند ما در اينجا سعي مي کنيم نگاهي داشته باشيم به مزايا و معايب اين دو نوع تا شما بتوانيد در زمان خريد جاروبرقي بوش با اطمينان بيشتر مدل مدنظر خود را انتخاب کنيد.

جاروهاي کيسه‌اي

انواع اين دستگاه کاربردي با کيسه که به طور مرسوم تر مورد توجه افراد است همان‌طور که به صورت بارز پيداست داراي کيسه هايي براي نگهداري گرد و خاک و زباله هاي جمع شده مي باشد، جنس اين کيسه ها که به طور معمول پارچه، پليمر و کاغذي است مي تواند به صورت يک بار مصرف مورد استفاده افراد قرار گيرد. تهيه کيسه هاي جاروبرقي بوش به علت استاندارد بودن کار خيلي سختي نيست و شما به راحتي مي توانيد پاکت آن را در بسياري از مغازه ها يا فروشگاه هاي آنلاين به راحتي تهيه کنيد، اما دقت داشته باشيد که استفاده از کيسه هاي دائم مي تواند آسيب هاي بسيار جدي در بلند مدت به جاروبرقي شما وارد کند اين آسيب مي تواند باعث کاهش قدرت مکش و طول عمر دستگاه شود و از طرف ديگر صداي آن بيشتر مي شود به همين خاطر نيز هيچ کدام از برندهاي مطرح کيسه دائم روي دستگاه قرار نمي دهند و به صورت جدي به مصرف کنندگان خود اخطار مي دهند که از اين نوع کيسه ها استفاده نکنند، از مزيت هاي اين دسته از جاروبرقي هاي بوش مي توانيم به فيلتر بهتر هواي خروجي اشاره کنيم که باعث جلوگيري از آلرژي و بيماري هاي تنفسي در افراد مي شود اما از معايب آن مي توانيم به هزينه کيسه اشاره کنيم که البته قيمت اين کيسه هاي يک بار مصرف بسيار به صرفه است.

جاروهاي بدون کيسه يا مخزن دار

انواع جاروبرقي مخزن دار و يا بدون کيسه بوش باقدرت و زيبايي بالايي در اين برند معتبر توليد مي گردد و مصرف کنندگان مي توانند با استفاده از مخزن هاي دائمي، حجم قابل توجهي از گردوغبار و زباله را در اختيار داشته باشند و شما نيازي نيست براي خريد کيسه هزينه کنيد، اما توجه داشته باشيد که محققان خريد جاروبرقي مخزن دار را براي افرادي که از آلرژي و بيماري هاي تنفسي رنج مي برند را به هيچ عنوان توصيه نمي کنند چراکه در بلند مدت مي تواند باعث تشديد بيماري در اين دسته از افراد گردد.

نقد و بررسي مشخصات جاروبرقي بوش

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را براي منزل خود داريد مي توانيد براي ديدن مشخصات فني هر محصول اطلاع از قيمت آنها به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران مراجعه نماييد و يا به فروشگاه هاي آنلاين مانند ديجي کالا، زنبيل مراجعه نماييد، شرکت بوش که يکي از بهترين برندهاي جاروبرقي در دنيا مي باشد توانسته علاوه بر به‌کارگيري موتورهايي قدرتمند، طول عمر بالا و طراحي زيبا داراي امکانات ويژه اي و بدون نقصي باشد که موجب برتري اين دستگاه در برند بوش به نسبت ديگر برندها شده است. لازم به ذکر است که ساده ترين امکاناتي که در ادامه درباره آن سخن مي گوييم اگر با سطح کيفي مناسب و تکنولوژي هاي بالا انجام نشود، به راحتي بر روي ميزان راندمان دستگاه، عملکرد بهينه آن ها تأثير خواهد گذاشت. برند بوش نيز که امروزه در دسته بهترين مارک جاروبرقي ها در حال توليد کامل‌ترين محصولات است با در نظر گرفتن کوچک‌ترين جزئيات توانسته انواع جاروبرقي بوش را باکيفيتي درخور اين برند در دنيا به دست مصرف کنندگانش برساند. از نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش تا لوله تلسکوپي، نوع پارويي، لوله خرطومي، چرخ ها، نوع فيلترها همه و همه را به يک جاروي خانگي قدرتمند و کاملاً حرفه اي تبديل کرده است.

قدرت مکش جاروبرقي بوش و موتورهاي قدرتمند

ميزان مکش جاروهاي برقي همواره در صدر فکر افراد در هنگام خريد قرار داشته است اما فراموش نکنيد که وات جاروبرقي ها به تنهايي نمي توانند بيانگر ميزان مکش جاروي شما باشد و دقت داشته باشيد دو جاروبرقي که وات يکسان دارند مي توانند قدرت مکشي کاملاً متفاوت داشته باشند لذا ميزان مکش در جاروها را بايد با توجه به مدل، نوع موتور، عايق بندي بدنه لوله تلسکوپي، خرطومي و عوامل آن بسنجيد. در ادامه با توضيح کوتاهي درباره نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش اين موضوع را براي درک بهتر به شما ارائه خواهيم داد:

 

انواع موتورهاي جاروبرقي بوش

از کامل‌ترين و بهترين انواع موتور جاروهاي برقي در کل دنيا مي توان به HiSpin و Compressor اشاره نمود که اين دو نوع موتور در فناوري توليد برند بوش نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي آيرو ديناميکي و جريان هواي کاليبره شده، بهترين مکش گردوغبار با پايين ترين ميزان مصرف انرژي را در اختيار مصرف کنندگانش قرار مي دهد. همان‌طور که گفتيم جاروبرقي کمپرسور بوش علاوه بر قدرت مکش بالا داراي مصرف انرژي پاييني است که اين امر از داغ کردن جاروهاي بوش جلوگيري مي کند و اگر مي خواهيد متراژهاي بزرگ را جارو کنيد و يا مدت زماني طولاني جارو را روشن نگه داريد، خريد جاروبرقي بوش مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد. توجه کنيد که برندهاي متفرقه با توجه به عدم استفاده از موتورهاي تخصصي شايد روزهاي اول مکشي مناسب به شما بدهد اما به مرور زمان مکش آن ها افت خواهد کرد پس بهتر است گول قيمت هاي پايين مارک هاي متفرقه جاروهاي برقي را نخوريد چراکه قطعاً نمي تواند ول عمري مناسب براي شما باکيفيتي بايد کار کند؛ اما اگر به دنبال بالاترين و بهترين مدل هستيد مي توانيد مقاله بهترين جاروبرقي 2020 را در سايت سيمرغ مطالعه نماييد.

پارويي جاروبرقي

پارويي هاي جاروبرقي بوش با در نظر گرفتن کامل ترين جزييات طراحي شده اند تا بتوانند با حداکثر کارايي و قدرت کار کنند، يک پارويي مناسب بايد علاوه بر روان بودن حرکت بر روي سطح هاي گوناگون زمين قدرت مکشش بالايي را به زمين انتقال دهد، عدم انتقال مناسب قدرت مکش و روان حرکت نکردن يک پارويي بر روي زمين علاوه بر خستگي افراد براي جاروکشي، لطمه وارد شدن به مچ و دست و فشار بر روي ستون فقرات نمي تواند کيفيت جاروکشي مناسب را فراهم سازد. خريد جاروبرقي بوش با توجه به نکات ذکرشده به گونه اي طراحي شده اند تا شما بتوانيد به راحتي قدرت مکش مناسب جاروي خود را استفاده نماييد و آن را بر اساس نوع سطح جاروکشي خود تنظيم کنيد و بدون فشار به مچ و کمر، بالاترين کيفيت جاروکشي را در اختيار داشته باشيد.

تلسکوپي ها در جاروبرقي بوش

انواع لوله تلسکوپي جاروبرقي بوش به گونه اي طراحي شده است تا شما به راحتي بتوانيد ارتفاع آن را بر اساس قد خود تنظيم نماييد که اين امر از فشار آمدن به ستون فقرات و دست شما جلوگيري خواهد کرد و شما مي توانيد بدين وسيله تا حد زيادي جاروکشي راحت و آساني را براي خود رقم بزنيد. لازم به ذکر است اگر چه اين فرايند تا حدي به چشم ساده است اما به کارگيري اين تکنولوژي در انواع جاروبرقي داراي اهميت بسياري است که جاروبرقي بوش نيز با داشتن اين خصوصيت دستگاهي هرچه تکميل تر را در اختيار افراد گذاشته است، توجه کنيد اگر کيفيت تلسکوپي ها بر روي دستگاه شما خوب نباشد خيلي زود خراب مي‌شود و براثر کوچک ‌ترين فشار در هنگام جاروکشي از اندازه تنظيم شده خارج خواهد شد.

لوله خرطومي جاروبرقي بوش

از آنجايي که مخصوصاً در بسياري از موارد براي حمل جارو ما آن را بر روي زمين مي کشيم و دستگاه را بلند نمي کنيم، جنس و کيفيت لوله خرطومي داراي اهميت بسيار زيادي است چراکه در غير اين صورت در مدتي کوتاه بر اثر همين جابه‌جايي ها يا حرکات در هنگام جارو کشي، لوله خرطومي پاره خواهد شد لذا در زمان خريد جاروبرقي بوش نيز با توجه به اهميت بالاي جنس لوله خرطومي از پلاستيک هاي باکيفيت و يا الياف پليمري (کنفي) استفاده نموده است تا بتوانند با طول همراه بالا کار کنند اگر چه جنس لوله هاي کنفي در باطن خود جنسي مرغوب تري به نسبت مدل هاي پلاستيکي هستند اما خرطومي هاي پلاستيکي در جاروبرقي بوش نيز به جهت استفاده از جنس پلاستيک باکيفيت و غير خشک همانند مارک هاي متفرقه و نا مرغوب مي توانند طول عمري مناسب را داشته باشند. طول لوله هاي خرطومي نيز در جاروهاي بوش در حدود دو متر طراحي شده اند تا بر مبناي استاندارد بتوانند علاوه بر قدرت مانور مناسب در هنگام جاروکشي، قدرت مکش را نيز در حداکثر موجود خود نگه دارند.

محل اتصال خرطومي به بدنه دستگاه در جاروبرقي بوش

در طراحي انواع جارو ها در محل اتصال لوله به دستگاه قسمتي دايره اي شکل و کوچک مي‌بينيد که از جنس پلاستيک يا فلز مي باشد که لازم است به اين نکته اشاره کنيم که لازم نيست فکر خود را در برندهاي معتبر درگير نوع جنس اين قسمت از جاروي خود کنيد چراکه در مارک هاي حرفه اي همچون بوش، تنوع جنسي مناسب به کار گرفته شده است و به دليل به کار گيري تکنولوژي مناسب داراي وکيوم درست و استاندارد مي‌باشند که علاوه بر چرخش 360 درجه، بدون کاهش مکش، قدرت را از موتور انتقال خواهند داد.

چرخ‌ها در طراحي

از ساده ترين و حتي از مهم ‌ترين قسمت هاي هر جارو به داشتن 4 چرخ از جنسي مناسب باقابليتي روان بودن و حرکت 360 درجه مي توان اشاره نمود. چرخ ها باکيفيت بالايي در انواع جاروبرقي بوش طراحي شده اند تا علاوه بر موارد ذکرشده بتواند به راحتي بر سطوح مختلف و ناهموار که داراي درز هستند جابه‌جا شوند. همان‌طور که مي‌دانيد در هنگام جاروکشيدن شما جارو را در دست خود جابه‌جا نمي‌کنيد و آن را بر روي زمين مي‌کشيد پس داشتن چرخ هاي باکيفيت و روان داراي اهميت بسيار زيادي است.

سري ها و لوازم جانبي جاروبرقي بوش

جاروبرقي هاي بوش در مدل هاي مختلف به منظور کمک در سهولت کار جاروکشي داراي لوازم جانبي ازجمله سري هاي اضافه شامل برس اثاثيه، برس بسيار بلند براي جاروکشي درزها و اين قبيل موارد هستند تا شما بتوانيد به راحتي فضاهاي دور از دسترس را جارو بکشيد.

جاروبرقي بوش، بهترين مارک هاي انتخابي شما

در بالا سعي کرديم تا بابيان نکاتي حائز اهميت در هنگام خريد جاروبرقي بوش و انواع برند در اين محصول به شما در انتخابي هر چه مطمئن تر کمک کنيم. بوش به عنوان يکي از قدرتمندترين و قديمي ترين کمپاني هاي موفق در توليد لوازم خانگي، انواع جاروبرقي بوش را باکيفيت و طول عمر بالا در کل دنيا عرضه کرده است که با در نظر گرفتن کوچک‌ترين نيازها و پيشرفته ترين تکنولوژي ها تجربه اي از جاروکشي آسان را به شما هديه خواهد داد. لازم به ذکر است که به دليل گستردگي فروش اين نوع از کالاها در اين کمپاني قدرتمند، بوش توانسته است در قيمت جاروهاي برقي خود نيز کاملاً رقابتي و منطقي فعاليت کند و بالاترين سطح کيفي را با بهترين قيمت ارائه دهد.

منبع: شهر سخت افزار

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : راهنمای,خرید,جاروبرقی,بوش,بهترین,مارک,جاروبرقی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 13:44

تحصيل در اسپانيا  و تحصيل در کانادا، کدام يک را انتخاب کنيم؟

 

کانادا و اسپانيا به دو قطب اصلي مهاجرت تحصيلي تبديل شده اند و دانشجويان بسياري از سراسر جهان براي تحصيل در اسپانيا و همچنين تحصيل در کانادا راهي اين دو کشور مي شوند. اما واقعا چرا اين دو کشور تا اين حد مورد توجه دانشجويان قرار گرفته اند و چرا افراد بسياري براي تحصيل در اسپانيا و کانادا اينقدر مشتاقند؟ در اين گزارش مي خواهيم پاسخ اين پرسش ها را بدهيم و از شرايط تحصيلي در اين دو کشور برايتان بگوييم. 


تحصيل در اسپانيا

شهرهاي بزرگ اسپانيا همچون مادريد، والنسيا و همچنين بارسلونا داراي دانشگاه هايي هستند که از نظر علمي، در رتبه هاي کمتر از 550 جهاني قرار گرفته اند و همين امر باعث شده دانشجويان بسياري راهي اين شهرها شوند و قصد تحصيل در اسپانيا را داشته باشند. 
جالب است بدانيد علاوه بر کيفيت دانشگاه هاي اين کشور، هزينه تحصيل در اسپانيا نيز آنقدر اندک است که شما به راحتي مي توانيد با گرفتن بورسيه، تحصيل خود را ادامه دهيد و با آرامش در اين کشور زيبا و منحصر به فرد زندگي کنيد. اما چگونه مي تواند از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده کرد؟
مدارک مورد نياز جهت دريافت بورسيه تحصيلي اسپانيا
براي آن که بتوانيد از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده کنيد، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:
1)    اخذ مدارک کارشناسي و همچنين کارشناسي ارشد از دانشگاه هاي معتبر 
2)    دريافت مدرک آيلتس 6.5 زبان انگليسي
3)    جلب موافقت استاد مشاور که تز دکتري شما را همراهي مي کند
4)    داشتن کتب، مقالات علمي رسمي و...


 
تحصيل در اسپانيا به زبان انگليسي يا اسپانيولي؟

اين که شما تحصيل در اسپانيا را با چه زباني پيش ببريد، بستگي به رشته تحصيلي و همچنين دانشگاهتان دارد. بسياري از رشته هاي مهندسي که در مقطع دکتر تدريس مي شوند، به زبان انگيسي هستند و شما مي توانيد براي دريافت بورسيه اين رشته ها، مدرک زبان دريافت کرده و درخواست خود را به دانشگاه مربوطه ارائه کنيد. 
موسسه دانش گستر کوه نور با سال ها تجربه در امر مهاجرت تحصيلي، مي تواند در مسير کسب مدرک زبان و همچنين اعزام شما به دانشگاه مورد نظر، همراهتان باشد و مراحل اخذ ويزاي تحصيلي اسپانيا را در کمترين زمان ممکن برايتان پيش ببرد. 


هزينه هاي تحصيلي در اسپانيا

اگر نتوانيد براي تحصيل در اسپانيا، بورسيه دريافت کنيد، ميبايست هزينه تحصيلي دانشگاه هاي اين کشور را بپردازيد. شما بايد براي دوره کارشناسي بين 750 تا 2100 يورو بابت هر سال تحصيلي پرداخت نماييد. همچنين تاکيد مي کنيم اين مبلغ براي دانشگاه هاي دولتي است و شما در دانشگاه هاي خصوصي بايد شهريه بيشتري پرداخت کنيد.
از سوي ديگر هزينه تحصيلات تکميلي در دانشگاه هاي دولتي و خصوصي اين کشور، ميانگين بين 3000 تا 4000 يورو است که به صورت سالانه محاسبه و دريافت مي شود. البته اگر رشته شما از جمله رشته هاي پزشکي و پيراپزشکي باشد، ميبايست هزينه بيشتري را متقبل شويد. 
 
مدارک لازم براي ويزاي تحصيلي اسپانيا

مدارکي که جهت دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا نياز داريد، عبارتند از:

  •     اصل پاسپورت و شناسنامه به همراه کپي
  •     عکس رنگي پاسپورتي
  •     انگيزه نامه
  •     مدارک تحصيلي به همراه ريز نمرات
  •     مدارک زبان انگليسي يا اسپانيولي (اختياري)
  •     توصيه نامه و رزومه
  •     مدارک پذيرش دانشگاه
  •     و...

تحصيل در کانادا

شايد برايتان جالب باشد که سالانه حدود 200 هزار دانشجو از سراسر جهان با هدف تحصيل در کانادا، راهي اين کشور مي شوند. کيفيت آموزشي بالا، اعتبار مدرک تحصيلي، هزينه هاي معقول و مواردي از اين دست، دليل اصلي علاقه مندي دانشجويان به تحصيل در کانادا است. 


کيفيت آموزشي کانادا در چه سطحي است؟

بايد بگوييم کانادا سه دانشگاه معتبر دارد که در ميان 50 دانشگاه برتر جهان جاي گرفته اند. اين دانشگاه ها که با عناوين مک گيل، تورنتو و برتيش کلمبيا شناخته مي شوند، سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب مي کنند. 
بايد تاکيد کنيم کيفيت آموزشي بالاي کشور کانادا سبب شده مدارک اين کشور کاملا معتبر باشند و اين امکان را براي فارغ التحصيلان فراهم آورند که پس از اتمام تحصيل به راحتي شغل مورد نظر خود را بيابند. 
شما براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در کانادا مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و از اين موسسه کمک بگيريد.

هزينه تحصيل در کانادا

احتمالا پيش از اقدام براي تحصيل در کانادا، نگران خرج و مخارج تحصيل و زندگي در اين کشور هستيد و از خود مي پرسيد آيا مي توانيد از عهده هزينه ها بر بياييد يا خير. بايد بگوييم نمي توان کانادا را کشوري ارزان دانست اما اگر بخواهيم اين کشور را با کشورهايي چون آمريکا و انگلستان مقايسه کنيم، هزينه تحصيل در کانادا بسيار پايين است. در واقع همين امر بوده که با توجه به اعتبار دانشگاه هاي کانادا، دانشجويان بسياري از سراسر جهان راهي اين کشور مي شوند تا در نهايت مسير تحصيلي خود را پيش ببرند. 
از سوي ديگر وجود انواع و اقسام بورسيه ها و همچنين اجازه کار حين تحصيل، شرايطي را ايجاد کرده است که دانشجويان بتوانند هزينه هاي خود را پوشش دهند و مشکلي بابت پرداخت شهريه دانشگاه و هزينه هاي زندگي نداشته باشند. 


موسسه دانش گستر کوه نور

براي دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا و ويزاي تحصيلي کانادا، حتما نيازمند يک مشاور خوب هستيد که پا به پا همراهتان باشد و از بهبود سطح زبان گرفته تا دريافت ويزاي تحصيلي، کمکتان کند. 
موسسه دانش گستر کوه نور با بيش از ده سال سابقه فعاليت در اين حوزه مي تواند يک گزينه مناسب براي شما محسوب شود و شما را ياري کند تا روند مهاجرت تحصيلي خود را به بهترين شکل ممکن پيش ببريد. 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,اسپانیا,و,تحصیل,در,کانادا,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:00

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

 

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

حفاظ شاخ گوزني  

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ شاخ گوزني

به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ شاخ گوزني  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

 

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ شاخ گوزني  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ شاخ گوزني  را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,و,هر,آنچه,باید,بدانید!, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:01

آشنايي با نرده طرح دار بالکن

شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالکن است استفاده از نرده هاست. با اينکه تصور مي شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از انواع نرده بالکن به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد کنيد.

انواع نرده طرح دار بالکن

شما ميتوانيد از انواع نرده طرح دار بالکن براي اين کار استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که نرده طرح دار بالکن هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از نرده طرح دار بالکن به شما چه کمکي خواهد کرد. اين نرده ها در واقع در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد اما بايد بدانيد که نکته مهم اين است که اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالکن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالکن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه که بايد بدانيد اين است که در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد کنيد.

نرده طرح دار بالکن به شکل نيزه

يکي از انواع حفاظ هايي که ميتوانيد به عنوان نرده طرح دار بالکن از آن استفاده کنيد انواعي است که مانند يک نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها در عين حال اينکه به شما يک نماي زيبا خواهند داد به شما اين امکان را مي دهند که کار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه که بايد را داشته باشيد. دقت کنيد که نه تنها براي خانه، بلکه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که شايد مهمترين بخش در انتخاب يک خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس نرده طرح دار بالکن از اهميت بسياري برخوردار است.

نرده طرح دار بالکن فلزي

شما ميتوانيد انواعي از نرده طرح دار بالکن را استفاده کنيد که در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد به شما کمک خواهند کرد که رنج گسترده اي از انتخاب هاي مناسب داشته باشيد. اين کار در عين اينکه براي شما سودآور خواهد بود يک نوع سرمايه گذاري روي امنيت خواهد بود و شما ميتوانيد هر آنچه که بايد را توسط آن ها برآورده کنيد.

دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها مورد استفاده هستند که شما ميتوانيد آن ها را با استفاده از جنس هاي مختلف در دست داشته باشيد. همانطور که ميدانيد اين نوع حفاظ ها در جنس آهني و يا فولادي يکي از بهترين انواع حفاظ ها خواهند بود و به شما کمک مي کنند که امنيت را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد.

بهترين کاري که در زمينه انتخاب نرده طرح دار بالکن ميتوانيد آن را انجام دهيد اين است که از يک فرد متخصص در اين زمينه کمک بگيريد. اين افراد تمامي زواياي ساختمان شما را مورد بررسي قرار مي دهند و در نهايت شما قادر خواهيد بود که با استفاده از آخرين تکنولوژي هاي روز و تمامي آنچه که بايد در اين زمينه امنيت ساختمان خود را برقرار کنيد.

نرده طرح دار بالکن فرفورژه

يکي از انواع نرده هايي که امروزه حتي به عنوان نرده ديوار هم مورد استفاده قرار مي گيرد نرده طرح دار بالکن فرفورژه است. شما ميتوانيد از انواع مختلفي از اين نرده طرح دار بالکن استفاده کنيد البته اين نوع نرده ها ميتوانند با توجه به آنچه که شما ميخواهيد متفاوت باشند. بعضا براي شما هم پيش آمده است که ساختمان هايي را ديده ايد که مي تواند به شما الهاماتي در زمينه انتخاب نرده مورد نظر شما را بدهند. دقت داشته باشيد که اين کار در واقع براي شما به عنوان يک فرد مبتدي در اين زمينه آسان نخواهد بود و اگر شما اطلاعات کافي را در اين زمينه نداشته باشيد دچار مشکلات خواهيد شد.

بهتر است که بيش از هرچيز منطقه خود را مشخص کنيد. برخي از مناطق هستند که در ان ها امنيت تا حد بسيار زيادي تامين مي شود و به همين دليل هم ديگر مهم نيست که شما بخواهيد از اين نرده طرح دار بالکن به چه منظوري استفاده کنيد و ميتوانيد زيبايي را بيشتر مد نظر داشته باشيد. از سوي ديگر اما اينکه شما بخواهيد اين نوع نرده طرح دار بالکن را براي انواع بخش هايي که امنيت در آنها وجود ندارد استفاده کنيد، بيشتر نيازمند اين است که شما تمامي نکات مربوط به امنيت را مورد بررسي قرار دهيد و بدانيد که اين کار به شما کمک خواهد کرد که تمامي آنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

خريد نرده طرح دار بالکن

شما ميتوانيد کار خريد تراس و بالکن را از يک متخصص در اين زمينه انجام دهيد. افراد بسيار زيادي هستند که به شما اين اجازه را مي دهند که کار خريد خود را به آساني انجام دهيد. اين افراد در واقع تمامي راهنمايي هاي لازم را به شما در اين زمينه خواهند داشت و به شما اجازه مي دهند تا آنچه که بايد را در مورد خريد نرده طرح دار بالکن بدانيد.

اين کار شايد در ابتدا در نظر شما بي معني باشد و شما بتوانيد کار خود را بدون کمک يک متخصص هم انجام دهيد. در نهايت اما به اين نتيجه خواهيد رسيد که اين نکات به شما کمک مي کند که يک انتخاب مناسب تر داشته باشيد. امروزه با توجه به اينکه افراد مختلفي اقدام به خريد و فروش و بعضا نصب اينگونه نرده ها مي کنند، اينکه شما بتوانيد کار خود را به يک متخصص در اين زمينه بسپاريد به شما کمک مي کند که امنيت را بيشتر ايجاد کنيد. نبايد به همه افراد در اين زمينه اعتماد کنيد چرا که ممکن است اعتماد شما مشکل ساز شود و شما دچار مشکلات در اين زمينه شويد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ پنجره ساختمانو انوع نرده حفاظ پنجره متحرک با کارشناسان حفاظ نرده در تماس باشيد.

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,نرده,طرح,دار,بالکن, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:25

مدل نرده آهني بالکن چيست؟

نرده آهني چيست؟
زماني که صحبت از مدل نرده آهني بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از مدل نرده آهني بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان مدل نرده آهني بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي مدل نرده آهني بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع مدل نرده آهني بالکن

چرا مدل نرده آهني بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد مدل نرده آهني بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از مدل نرده آهني بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي مدل نرده آهني بالکن

کيفيت مدل نرده آهني بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين مدل نرده آهني بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده آهني بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مدل,نرده,آهنی,بالکن,چیست؟, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 158 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:05

آموزش مرحله به مرحله توليد کيف ساده بدون دوخت و چسبوندن

3ngc_k1.jpg

اين کيفو مي تونين با پلاستيک ضخيم يا فوتر و يا چرم بسازين

روسرياي قديمي هم براي ساخت اين کيف به کار ميان!

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف? )

sl41_k2.jpg

يه دايره به قطر دلخواه (که در اينجا 100 سانت است) از فوتر يا چرم و يا پلاستيک ضخيم ببرين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف زنانه  )

 

a3fd_k3.jpg

10 سانت از لبه دايره برين تو و با دستگاه پانچ يا هويه 10 سوراخ بزنين

روسري رو از سوراخا رد کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف در تهران  )

 

5yva_k4.jpg

روسري رو بکشين تا لبه کيف جمع بشه و يه پاپيون جلوي کيف بزنين

از دسته کيفاي قديمي که کنار گذاشتينشون براي اين کيف استفاده کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف تهران  )

deo9_k5.jpg

اگه کيفاي قديميو انداختين دور و دسته هاشو نگه نداشتين

مجبورين براي کيفتون از جنس خودش دسته درست کنين

با ديگر مطالب توليدي کيف همراه باشيد

 

 

 

 

 

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : آموزش,مرحله,به,مرحله,تولید,کیف,ساده,بدون,دوخت,و,چسبوندن, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 413 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:35

خريد آنلاين کتاب از کاواک

کتاب سفيدبرفي بايد بميرد

نله نويهاس | مترجم: مهشيد ميرمعزي | ناشر: ثالث

بي‌دليل نيست که از «نله نويهاوس» به عنوان پادشاه رمان‌هاي جنايي ياد مي‌شود. نويهاوس متولد ???? است و داستان‌نويسي را با کتاب‌هاي جيبي عامه‌پسند شروع کرده‌ است. «سفيدبرفي بايد بميرد» دومين رمان طولاني اوست که در ليست ?? رمان منتخب «شب جهاني کتاب» آلمان قرار گرفته است. سقوط يک زن (ريتا) از پل عابر پياده و برخورد ماشين با او ، اين شبهه را در کارآگاهان پليس ايجاد مي‌کند که مرگ او مشکوک به قتل بوده است.تحقيقات پليس، آنها را به دهکده‌اي در حومه فرانکفورت هدايت مي‌کند،جايي که ?? سال فبل از اين ماجرا،دو دختر نوجوان بدون گذاشتن هيچ نشانه‌اي از اين دهکده ناپديد شده‌اند…

کتاب سرگذشت حاجي بابا اصفهاني

جيمز موريه | مترجم: ميرزا حبيب اصفهاني | ناشر: شفيعي

سرگذشت حاجي باباي اصفهاني عنوان کتابي داستاني است که به شرح زندگاني فردي همنام با عنوان کتاب مي‌پردازد. نويسنده کتاب جيمز موريه مأمور سياسي دولت انگلستان در دوران سلطنت فتحعلي‌شاه است. وي در مقدمه کتاب نوشته که اين کتاب شرح زندگي فردي است که به دست او سپرده شده و او تنها آن را به انگليسي ترجمه کرده‌است، اما اعتقاد بر آن است که نويسنده اين رمان خود اوست. اين داستان در سال ???? ميلادي در لندن منتشر شده‌است. رمان شرح احوالات دلاک‌زاده? ادب آموخته‌اي است از اهالي اصفهان که در جواني به خدمت يک تاجر ترک درآمده و پس از ماجراهايي طولاني به دربار قاجار راه مي‌يابد و گزارشي از فساد اداري و شرايط اجتماعي اين دوره به دست مي‌دهد. موريه چهار سال بعد کتاب ديگري ذيل عنوان حاجي بابا در لندن را منتشر ساخت که در واقع قسمت دوم اين مجموعه‌ است.

کتاب کدبانوهاي کهن (زن، هنر، ايدئولوژي)

رزسيکا پارکر و گريزلدا پولوک | مترجم: فائزه جعفريان | ناشر: شوند

 اين کتاب پژوهشي انتقادي است درباره کم‌وکيف حضور زنان هنرمند در تاريخ ايدئولوژيک هنر که مي‌کوشد مکانيسم‌هاي مردسالار نهفته در تاريخ‌نگاري هنر را برملا کند و ضرورت ايجاد بديلي براي آن را نشان دهد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : از,سفیدبرفی,تا,کدبانوهای,کهن, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:20

خريد کتاب از کتابفروشي کاواک

کتاب چهارراه

بهرام بيضائي | انتشارات روشنگران

اين واپسين نمايشنامه‌اي است که بيضايي در ايران نوشته است، به سالِ ????. متنِ نمايشنامه در زمستانِ ???? به وسيله‌ي انتشارات روشنگران و مطالعات زنانِ تهران در قطعِ رحلي چاپ و منتشر شد. اين کتاب، غير از نمايشنامه و اطّلاعات و عکس‌هاي نخستين نمايشش، حاوي چکيده‌اي از داستانِ نمايش و متنِ برنوشتِ نخستين نمايش و سپاسنامه و گفتگوي بيضايي با تماشاکنانِ نمايش (بي ذکرِ نامِ پرسندگان و پاسخ‌دهنده) است.

کتاب مولن روژ

پيرلا مور | مترجم: سهيل روحاني| انتشارات نگاه

داستان زندگي و مشکلات نقاشي به نام دولوتوز لوترک. کتاب تقريبا تمام ابعاد زندگي نقاش فلک زده را به تصوير مي‌کشد و هيچ چيزي را از قلم نينداخته به طوري که کاملا مي‌شود خود را در جايگاه او حس کرد به همان اندازه رنج برد.
 
 

کتاب گفت‌وگو با کيشلوفسکي

رناتا برنارد و استيون وودوارد | مترجم: آرمان صالحي | نشر شورآفرين

داستان زندگي کريشتف کيشلوفسکي دست‌کم آن‌طور که خارج از سرزمين مادري او، لهستان، روايت شده، داستان زندگي فيلم‌سازي است که آثارش ريشه در مستندسازي اجتماعي دارد و با رويکردي کاملاً سياسي به سينماي کشورش و گرايش‌هاي زيبايي‌شناسانه‌ي او، به موجب تغييرات شخصي، سياسي و اقتصادي، سينمايي را خلق کرده است که در نهايت به يک سنت سينمايي فراگيرترِ اروپايي و يک سبک‌شناسي هنرمندانه‌ي سينما در دهه‌هاي ???? و ???? تبديل شده است. در اين کتاب تلاش شده است تا نکات ظريف و جزئيات تأثيرگذارتر اين داستان ارائه شود و احساسات و افکار کيشلوفسکي درباره‌ي سينما، از ????، يعني زماني که هنوز در دانشکده‌ي سينما تحصيل مي‌کرد، تا ???? به دقت بازتاب داده شود.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,ماه,98, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:40

تابلوي فلکسي چيست و چه کاربردها و مزايايي دارد ؟

 

 

تابلوهاي فلکس فيس همانگونه که از نامشان پيداست، داراي صفحه‌هاي قابل انعطافي اند که در حال حاضر بهترين جايگزين براي تابلوهاي پلاستيک قديمي مي‌باشند.

مقاومت در مقابل نورخورشيد و شرايط جوي

اينگونه تابلوها چه از لحاظ ابعاد و چه فرم دهي داراي محدوديت حداقلي مي‌باشند و خاصيت روکش ابريشمي و پوشش کوتينگ، مقاومت آن‌ها را در مقابل نورخورشيد و شرايط جوي نامناسب، بسيار افزايش داده است.

مشخصات فني

  • نوع چاپ فلکسي رنگي در ابعاد استاندارد و سفارشي به همراه پانچ و ليفه مي‌باشد.

 

مزاياي متريال فلکس

  • اين نوع جنس يک مدياي backlight بوده که از يک فيلم نيمه شفاف pvc توسط آکروليک تقويت شده تشکيل شده است.
  • اين فيلم علاوه بر توانايي عبور نور با توجه به الياف آکروليک از استحکام کششي بسيار بالايي برخوردار مي‌باشد.
  • عواملي نظير مقاومت در برابر گاز ازن، اشعه ماوراي بنفش، ميزان ازدياد طولي در برابر کشش لحظه‌اي و متوالي و ميزان جذب خود فلکس از عوامل کيفيتي اين متريال مي‌باشد.
  • کيفيت چاپ بستگي به نوع کوتد فلکس دارد.
  • عمر اين مديا بستگي به نوع کيفيت بين 3 تا 7 سال مي‌باشد.
  • نظر به اين که فلکسي فيس به علت خواص منحصر به فرد خود در دوام و عبور نور، منحصرا به عنوان مدياي چاپ جهت مصارف تبليغاتي پشت نوردار مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
  • ساخت تابلوهاي تبليغاتي سر درب فروشگاه‌ها، بيلبوردها و ساخت مصارف از اين مديا مي‌باشد.

شکل ظاهري تابلو فلکسي

  • مکعبي به صورت ريلي، سپري و اسکلت فلزي.
  • با عرض 21 سانتي‌متر با پوشش فلکس و روشنايي داخل.

بسته به ظرافت و خلاقيت تابلوساز استفاده‌هاي گوناگوني در عرصه تبليغاتي دارد.

تابلوهاي فلکسي در دو نوع چاپ و استيکر ( که بيشتر تابلوها نيز چاپي مي‌باشند ) عرضه مي‌شود و ابعاد آن طبق محيط و سليقه متغير است.

نور اين تابلوها از لامپ‌هاي فلوروسنت (مهتابي) تامين مي‌گردد و جايگزيني شايسته براي تابلوهاي قاب پلاستيک مي‌باشد

مراحل ساخت

به طور کلي ساخت اين تابلوها در چهار مرحله صورت ميگيرد؛

  1. .1.طراحيتابلو که توسط طراحان گرافيکي و بيشتر توسط نرم افزار فتوشاپ صورت مي‌گيرد.
  2. چاپ طرح بر روي متريال فلکس که توسط دستگاه هاي چاپ out door صورت مي‌گيرد.
  3. ساخت قاب پروفيلي کهفلکس بر روي آن نصب مي‌شود.
  4. نصب مهتابي بر روي ورق‌هاي گالوانيزه که اصطلاحا “سيني مهتابي” گفته مي‌شود.

 

تاريخچه تابلو فلکس فيس در ايران

  • تابلو فلکس فيساز حدود سال 1375 وارد بازار ايــران شد و در آن زمان به نسبت ديگر تابلوهاي تبليغاتي به لحاظ نورپردازي و تنوع جلوه‌هاي بصري در جايگاه بسيار خوبي قرار داشت.

استفاده از استيکر در چاپ فلکسي

طرح‌هاي تابلو فلکس در ابتدا توسط استيکر(Sticker) يا برچسب در رنگ‌هاي مختلف بر روي متريال فلکسي چسبانده مي‌شد. بدين ترتيب که پس از برش استيکر به اشکال مختلف، با کمي نم‌دار کردن متريال فلکسي (معمولا به وسيله محلول آب و مايع ظرفشويي)، استيکرها را روي آن چسبيده مي‌شد.

به علت نم‌دار بودن فلکس، استيکرها به راحتي بر روي فلکسي قادر به جابجايي بودند و در نهايت پس از مشخص شدن مکان دقيق استيکر، به وسيله کاردک پلاستيکي، هوا و نم زير استيکر خارج مي‌شد و استيکر به خوبي روي فلکس مي‌چسبيد. قطعـا در آن زمان بدست آوردن هارموني مناسب براي طرح تابلو فلکس و پياده سازي لوگوها و علائم تجاري خاص بـا استيکر، کاري دشوار و هنري محسوب مي‌شد.  پس از آن، روش ساخت تابلو فلکسي به وسيله استيکر، با آمدن پرينترهاي فلکس منسوخ شد و تصاوير واقعي و چاپ شده جايگزين طرح‌هاي اسـتـيـکـري ماقـبل خود شدند.

 

ادامه مطلب : چاپ فکسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تابلوی,فلکسی,چیست,و,چه,کاربردها,و,مزایایی,دارد,؟, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:28

آشنايي با حفاظ آهني درب آپارتمان

حفاظ آهني درب آپارتمان امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

حفاظ آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد حفاظ آهني درب آپارتمان

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني آهني آپارتمان

درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
حفاظ آکاردئوني اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ حفاظ آکاردئوني تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب حفاظ آکاردئوني وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع حفاظ آکاردئوني

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که حفاظ آکاردئوني شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي حفاظ آکاردئوني را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ درب  آکاردئوني منزل

در زمينه خريد و نصب حفاظ آکاردئوني شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع حفاظ آکاردئوني را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد حفاظ آکاردئوني به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,آهنی,درب,آپارتمان, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 214 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:07

انتخاب بهترين تالارهاي تهران براي عروسي

 

در شهر تهران تالارهاي زيادي براي برگزاري مراسم عروسي وجود دارند. تالارهاي تهران با توجه به موقعيتي که دارند، داراي هزينه هاي مختلفي هستند. انتخاب تالار را بايد بر اساس تعداد مهمانان انجام داد. براي انتخاب بهترين تالارهاي تهران مي توانيد به سايت مراجعه کرده و تالار مورد نظر خود را پيدا کنيد. انتخاب تالار از روي سايت کمک مي کند تا در وقت خود صرفه جويي کنيد.

انتخاب تالار براي عروسي

سال هاست که جشن عروسي در تالارها برگزار مي شود. براي اينکه جشن عروسي باشکوه و منظم برگزار شود، به يک برنامه ريزي دقيق نياز است. انتخاب تالار مناسب يکي از موارد مهم براي برگزاري جشن عروسي است. هنگام انتخاب مکان براي عروسي دو گزينه پيش روي عروس و داماد است. گزينه اول اينکه مي خواهند مراسم را در تالارها يا سالن هاي عروسي برگزار کنند و مورد دوم اينکه قصد دارند جشن عروسي را در باغ تالار برگزار کنند. برگزاري عروسي در هر کدام از اين گزينه داراي ويژگي هايي خواهد بود. در اين مقاله مي خواهيم به برگزاري عروسي در تالارهاي تهران بپردازيم.

pkcs_m1.jpg

موقعيت مکاني تالار

براي برگزاري عروسي در تالارهاي تهران لازم است که ابتدا ليست مهمانان عروسي را تهيه کرد. همچنين براي مهمانان رزروي نيز بايد ليستي تهيه شود. يکي از موضوعات مهم در انتخاب تالار موقعيت مکاني آن است. محل برگزاري مراسم عروسي بايد سر راست و براي مهمانان در دسترس باشد. اگر موقعيت مکاني تالار دور افتاده و پرت يا شلوغ و پر ترافيک باشد، اين موضوع موجب آشفتگي و ايجاد تنش در مهمانان مي شود. براي مراسم هايي که دو مکان دارند نيز بهتر است که نزديک به هم انتخاب شوند.

وسعت تالارهاي تهران

يکي ديگر از موضوعاتي که هنگام انتخاب تالارهاي تهران براي عروسي بايد به آن توجه شود، وسعت سالن مراسم عروسي است. اين وسعت با تعداد مهمانان دعوت شده رابطه مستقيمي خواهد داشت. در صورتي که تعداد مهمانان کم باشد، بهتر است که سالن هاي بزرگ انتخاب نشوند. زيرا موجب پراکندگي مهمانان شده و اين موضوع مراسم عروسي را سرد و خلوت نشان خواهد داد.  اگر تعداد مهمانان دعوت شده به عروسي زياد باشد، انتخاب سالن يا تالارهاي کوچک مناسب نيست. بنابراين نياز است بر اساس ليست نهايي و تعداد مهمانان وسعت سالن يا تالار برگزاري مراسم عروسي انتخاب شود.

 

هزينه و قيمت تالارهاي تهران

در مقطع عروسي انتخاب و رزرو تالار از تصميمات بسيار مهم به شمار مي آيد. برخي از زوجين با هزينه هاي اضافي براي عروسي مخالف هستند و عروسي خود را با هزينه کمتر برگزار مي کنند و براي انتخاب تالار به سراغ تالارهايي با قيمت ارزان مي روند. در مقابل برخي از زوجين به مراسم مجلل علاقه دارند و تالارهاي شيک و مجلل را انتخاب مي کنند. تالارهاي تهران با توجه به امکانات و خدماتي که ارائه مي دهند داراي قيمت هاي متفاوتي هستند. در هزينه تالارها عوامل گوناگوني دخيل هستند که از جمله آن ها مي توان ظرفيت تالار، مناسبت هاي خاص، خدماتي که تالار ارائه مي دهد را نام برد. معمولا در روزهاي آخر هفته چون تقاضا براي رزرو زياد است، قيمت تالارها بيشتر خواهد بود. در شهر تهران با توجه به موقعيت مکاني تالارها داراي قيمت هاي مختلفي هستند و معمولا محاسبه قيمت تالارهاي تهران بر اساس موقعيت آن صورت مي گيرد.

در مناطق بکر تهران معمولا هزينه تالارهاي شيک و مجلل بالا خواهد بود. در اعياد و مناسبت هاي خاص يا روزهاي آخر هفته ممکن است که برخي از تالارهاي تهران از افراد هزينه ورودي بگيرند و براي بقيه روزها هزينه ورودي رايگان باشد. براي تالارهاي مختلف اين هزينه ورودي متفاوت خواهد بود. در تالارهايي که دسترسي خوبي دارند، معمولا هزينه ورودي از افراد دريافت خواهد شد چون براي رزرو با تقاضاي بيشتري مواجه هستند.

 

انتخاب اينترنتي تالار عروسي

پيدا کردن يک تالار مناسب از ميان تالارهاي تهران کار سختي است. براي برگزاري مراسم عروسي مي توان به راحتي تالارها و باغ تالارهاي تهران و يا تالارهاي کرج را در سايت بياتوعروسي مشاهده کرده و يکي از آن ها را انتخاب نمود. در برخي از سايت ها مي توان ليستي از تالارها را به همراه هزينه و خدمات و امکانات آن ها مشاهده کرد. بنابراين زوجين با ورود به اين سايت ها مي توانند به راحتي يکي از تالارهاي تهران را براي مراسم عروسي خود انتخاب کنند. يکي از ويژگي هاي بسيار خوبي که اين سايت دارند، مشاوره انتخاب تالار مي باشد. با دريافت مشاوره انتخاب تالار زوجين به راحتي مي توانند تالار مناسب را پيدا کنند. همچنين در اين سايت ها امکانات ديگري مانند تخفيف مربوط به تالار و مقالات مربوط به تالار ارائه مي شود. وجود اين سايت ها موجب شده که هر فردي با هر سليقه اي به راحتي بتواند تالاري را که در نظر دارد، براي برگزاري مراسم عروسي انتخاب کند. در اين سايت ها امکان بررسي کردن تالارهاي اقتصادي و ارزان و تالارهاي باشکوه و گران قيمت وجود دارد و از اين نظر در زمان انتخاب تالار صرفه جويي خواهد شد. به ويژه براي افرادي که در تهران ساکن هستند، با انتخاب تالار مورد نظر خود از طريق وب سايت هاي معتبر، ديگر زمان خود را در ترافيک هدر نخواهند داد.

ويژگي هاي يک تالار خوب

از جمله ويژگي هايي که يک تالار خوب دارد مي توان به پارکينگ مناسب، ورودي زيبا، دسترسي آسان در سطح شهر، چيدمان مناسب ميز و صندلي ها و زيبا بودن مدل آن ها، زيبايي و لوکس بودن فضاي سالن، ظرفيت مناسب و کافي و همچنين ديزاين مدرن و به روز تالار اشاره کرد. اگر مي خواهيد مراسم عروسي خود را در بهترين و لوکس ترين تالار تهران برگزار کنيد، لازم است که تمام ويژگي هاي تالار را بررسي کرده و سپس گزينه مناسب را انتخاب کنيد.

انتخاب آتليه عروسي: از ديگر مواردي که برخي تالارهاي عروسي وجود دارد، آتليه کودک و عروسي است. براي ثبت لحظات عروسي لازم است که دوربين هاي عکاسي و فيلم برداري حرفه اي وجود داشته باشند. برخي از تالارها با وجود آتليه مي توانند  ثبت عکس و ضبط فيلم هاي عروسي را انجام دهند.

 

انتخاب گروه موزيک و دي جي: از جمله موارد مهم براي برگزاري مراسم عروسي با شکوه و مجلل انتخاب گروه موزيک است تا موجب سرگرمي مراسم به نحو شايسته اي باشد.  دي جي و گروه موزيک وظيفه دارد تا مجلس را گرم کردن و سرگرمي مهمانان و همچنين پايکوبي را به بهترين شکل انجام داد. برخي از تالارها داراي گروه هاي موزيک هستند و در اين گروه ها ويژگي هايي مانند نوازنده هاي حرفه اي، خواننده ها و سازهاي زنده وجود دارند.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : انتخاب,بهترین,تالارهای,تهران,برای,عروسی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:21

درب‌ اتوماتيک شيشه‌ ميرال مغازه و ويژگي هاي آن

حتما تاکنون انواع مختلف درب اتوماتک  را ديده‌ايد، درب‌هايي شيک و زيبا در طرح‌هاي مختلف و براي مصارف گوناگون. درب اتوماتيک انواع مختلفي دارد؛ درب اتوماتيک شيشه‌ ميرال و غير شيشه‌اي. درب‌هاي اتوماتيک غير شيشه‌اي معمولا به عنوان درب پارکينگ‌ها، درب ورودي کارخانه‌ها و … مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي براي مصارف مختلف مانند درب ورودي مغازه ها، پاساژ‌ها، بيمارستان‌ها، دفاتر، ادارات و … استفاده مي‌شود.

ما در آنلاين دُر به برسي انواع مختلف درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي مي‌پردازيم و اطلاعات کامل و جامعي در مورد آن ارائه مي‌دهيم. درب اتوماتيک تلسکوپي  يا کشويي و درب اتوماتيک دايره‌اي از جمله درب‌هايِ اتوماتيکِ شيشه‌ايِ توليد شده هستند که براي مصارف مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. البته درب‌هاي اتوماتيک ديگري نيز وجود دارند که براي مصارف مختلف توليد و عرضه مي‌گردند که از ذکر آنها صرف نظر مي‌کنيم.

ويژگي‌ درب‌هاي اتوماتيک

  1. عايق حرارتي: درب اتوماتيک به دليل عملکرد سريع خود هنگام باز و بسته شدن درب، مانع از هدر رفت انرژي در فصول سرد و گرم سال مي‌شود. حالت خودکار و اتوماتيک بودن درب در حين باز و بسته شدن نکته مهم و تاثير گذار در هدر رفت انرژي است.
  2. عايق صوتي: هنگامي که درب به طور کامل بسته است، مانع از نفوذ سرو صداي خارج از مجموعه ساختمان به داخل و بر عکس خواهد شد. که اين ميزان صدا توسط دستگاه‌ها و ابزارهاي اندازه گيري ميزان صداي محيط قابل سنجش است. البته ميزان جلوگيري از ورود سر و صداي مزاحم به درون، بستگي به نوع شيشه‌هاي استفاده شده در ساخت درب اتوماتيک دارد. عموما درب‌هاي اتوماتيک ساخته شده با شيشه لمينت نسبت به شيشه سکوريت و ساير شيشه‌ها عايق صوتي مناسبتري هستند.

آنلاين دُر نماينده رسمي فروش انواع درب اتوماتيک شيشه‌اي است. فروش انواع درب اتوماتيک آنلاين دُر ، درب اتوماتيک آچيلان دُر و ... با موتور هاي قوي و اپراتور آلماني و ايتاليايي در شرکت آنلاين دُر به فروش ميرسد. علاوه بر آن درب اتوماتيک گِرد و گَردان نيز در شرکت آنلاين دُر موجود ميباشد و بنا به نياز خود ميتوانيد هر مدل را انتخاب و خريداري نماييد.. در صورتي که قصد خريد هر مدل از درب‌هاي اتوماتيک را داريد با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشيد.  شرکت آنلاين دُر عرضه کننده انواع درب اتوماتيک شيشه‌ اي با قيمت‌هاي مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش معتبر مي‌باشد. قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي عموما متاثر از قيمت شيشه مورد استفاده در ساخت آن است. همان طور که قبلا ذکر شد شيشه‌هاي مورد استفاده در ساخت درب اتوماتيک شيشه‌اي از نوع شيشه سکوريت و يا شيشه لمينت مي‌باشد. که قيمت اين شيشه‌ها بر روي قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي تاثير مستقيم دارد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

----------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/3v0CX

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : درب‌,اتوماتیک,شیشه‌,میرال,مغازه,و,ویژگی,های,آن, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:06

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : عوامل,تاثیرگذار,بر,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 240 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 19:58

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:24

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

d633982_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2sbjuJY

 

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,دکتر,ارتودنسی,در,قم, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:36

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تحصیلی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:04

نصب ارزان درب اتوماتیک 09124372935نصب درب اتوماتیک

 خدمات نصب و راه اندازی درب اتوماتیک

این درها معمولا در مناطق تجاری و صنعتی مانند؛ مرکز مراقبت های بهداشتی، مراکز خرید، آزمایشگاه های علمی و غیره. در ساختمان های تجاری، این درها برای اطمینان از اطمینان از این که درب ها در تمام زمان ها بسته می شوند استفاده می شود.

درب های اتوماتیک نیاز به برق را برای کار، بنابراین آنها باید به دقت در هر شرایط نصب شده است. اگر به دنبال نصب درب اتوماتیک هستید، پس باید نصب کننده های درب اتوماتیک مانند مینا درب Services را استخدام کنید، زیرا ما تجربه زیادی در نصب و تعمیر این درها داریم.

انواع درب های اتوماتیک ما نصب می کنیم

درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که راحتی دسترسی، بهداشت، و سبک برای دسترسی هر ساختمان فراهم می کنند. این درها با استفاده از مواد و تکنیک های مختلف بر اساس کاربرد و سطح امنیت مورد نیاز ساخته می شوند.

در خدمات مینا درب، ما ارائه می دهیم نصب، تعمیر و نگهداری برای طیف وسیعی از درب های اتوماتیک. ما متخصصان در نصب درب های اتوماتیک کشویی و در حال نوسان هستند.

nned_1.jpg

درب های اتوماتیک کشویی

درب های اتوماتیک کشویی بسیار ظریف و مدرن هستند و یک ورودی جذاب و راحت را ایجاد می کنند. این درها برای تقریبا هر سازمان و محل تجاری مناسب هستند اما اغلب در سوپر مارکت ها و بیمارستان ها استفاده می شوند. دلیل استفاده از درب های کشویی در بیمارستان ها و سوپرمارکت ها این است که آنها را گسترده می کنند، برای صندلی های چرخ دار، چرخ دستی های خرید و پالت تحویل آسان است.

درب های کشویی بسیار متنوع هستند و می توانند به عنوان ساخت و ساز تک یا دو برگ استفاده شوند. این درها مناسب برای استفاده در هر دو درب داخلی و خارجی هستند. و با توجه به طراحی انعطاف پذیر، می توان آنها را به تقریبا هر نمای ساختمان ارتقاء داد. نگاهی به مزایا و تخصص درب های اتوماتیک کشویی.

90us_2.jpg

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نصب,ارزان,درب,اتوماتیک, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 21:38

لینک دوستان

خبرنامه